Estocolmo

Hello! I onsdags åkte jag då till Stockholm med Mathilda och Victoria. Vi bodde på ett hotell MITT i stan verkligen (Scandic Klara vid hötorget) och det var jättebra. Shoppade, åt, var på grönan osv. En trevlig tur!!

I måndags gick jag tillbaka till verkligheten och jobbet. Hade fortbildningsdag hela dagen med temat "betygssättning och bedömning". Ganska tråkigt faktiskt men en bra föreläsare.

I tisdags var det också fortbildning och då var temat "väpnat våld i skolan", vilket var väldigt intressant! Fick lära oss hur vi skulle göra om något hände och föreläsaren (en polis) berättade om några olika skolskjutningars händelseförlopp osv i detalj. Så SJUKT att det finns sådana människor men så viktigt och intressant ämne.

Idag hade vi APT i en timme, sedan hjälpte vi till att bära material till nya bildsalen och från kl 13 till 16 var vi på fritids. Har kommit så många nya mysiga barn från förskolan (dagis)!! Jättekul!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt! Pusshejjj

Kommentera här: