Stråket, Västgård, Norrköping, Stockholm

Hallå vänner! Det har som vanligt hänt väldigt mycket sedan sist. Blir så förvånad varje gång jag ska skriva ett blogginlägg för det händer verkligen mycket i mitt liv typ hela tiden men det känns inte så!

Var på stråket en.. Måndagkväll? Onsdagkväll? Vet inte. Hängde runt, dansade, träffade en ny kompis som vi åkte karusell med osv haha. Var mycket trevligt! Somnade runt 4 den natten och skulle upp på jobb 7, det var rätt jobbigt! Men gick ju faktiskt och var inte sådär överdrivet trött.

Fick semester i slutet på juli och firade det med att dra på västgård med Bella, Ebba och Mathilda! Det var jättekul verkligen, träffade massa fina människor. Bland annat mitt ex's föräldrar och plastmamma som alla sa att dom saknade mig och att jag var så spontan och att jag skulle komma dit och hälsa på, verkligen jättekul att höra sånt tycker jag! ☺️

Efter det har jag plockat blåbär x4, spelat fotboll, tränat järnet, hängt i Ebbas stuga där vi spelat spel, fiskat osvosv, gått en dagstur till blanktjärn med pappa och brorsorna osv.

Nu är jag i Norrköping och har varit här sedan i onsdags jättetidigt på morgonen (typ kl 3). Vi har spelat minigolf, shoppat lite, varit i Söderköping och ätit glass och spelat Pokémon Go osvosv. Ikväll ska vi ut (wääh?!) på nån krog här.

När jag kommer hem iallafall så är det bara packa om väskorna för på onsdag kväll åker jag, Mathilda och Viccan till Stockholm för en weekend med shopping, grönan, utgång och bara mys på hotell! Ska bo MITT i stan så det blir väldigt bra!

Jaja nu ska vi äta, tjingeling! 😄

Kommentera här: