Julafterwork

I fredags kväll efter jobbet var det julafterwork på röjsmohallen i Järpen! Jag och mina brudar var ju såklart där, och jag hade sjukt kul!! Träffade massa elever (såklart........) och sjöng med till Emil Assergård!


Åkte hem runt 1 eller något och sov. På lördagen var jag och Oskar i stan, blev donken IGEN! Sen skruvade vi på hans bil på hans jobb. Skulle egentligen på bygget men hade så sjuuukt ont i huvudet så orkade inte riktigt göra nånting. Sen åkte vi hem vid typ kl 20-21 och la oss och kollade på film med Victor! Typ 8 avsnitt av julkalendern 😂 somnade klockan 3 för att jag mådde så illa... Oskar fick hämta hink och alvedon. Usch..


Idag har jag klippt Fabians hår!! Och nu på kvällen var jag och brudarna och åt mat på Meng's nyöppnade Kinarestaurang här i järpen! Sjukt bra.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan sova, upp kl 05 imorgon och öppna på fritids, yey!!!!!!!!!!!




Kommentera här: