Kommunfest

Hejheeeeej! Nu i helgen har det hänt väldigt mycket, som varje jäkla helg 😅


I fredags efter jobbet (typ kl 18:15 åkte vi) var det dags för kommunfest i julens tecken. Jag, Mathilda, Alexandra och Rebecca åkte dit. Körde något musikquiz men hade för det mesta ganska tråkigt då det bara var massa gamlingar där typ hahaha. Ingen fest, mer en middag. Åkte hem runt 23:30. Kollade film med Oskar och sen sov vi!

I lördags åkte jag, Oskar och Victor in till Östersund och mötte upp mamma, Jonas och Jonas barn (min plastsyster) Madde! Julhandlade och lite sånt, jag hittade dock bara en julklapp och ett par springskor till mig själv haha.. behövde dock verkligen det! Har två par andra men dom är så utslitna. Bra att jag skaffade dom nu när träningen precis slutat....... jaja. Åt lunchbuffé på BBQ garden och myste på. Sen åkte vi hem runt kl 16, orkade inte äta nånting mer på hela dagen.

På söndagen åt jag inget förrän middagen (tacos!!!) för att jag hade ätit så mycket dagen innan hah. Bakade lussebullar jag och Oskar, det gjorde vi bra!


Idag började jag 09:30 eftersom jag ska stänga på fritids! Ganska skönt med sovmorgon ändå. Imorgon är det VOLLEYBOLLTURNERING på skolan! Hoppas hoppas hoppas att jag och Mathilda kan vara med, men troligtvis inte då det är 2 pers borta på småskolan... just nu också. På onsdag julavslutning och på torsdag åker jag, anton och Victor mot mamma i Kälarne för att fira jul.

På nyår blir det utgång på bygget, satans dyra biljetter så hoppas det är värt det 😅


Kommentera här: