STOCKHOLM

Hej vänner och ovänner! Förra helgen var ju jag i Stockholm. Tog ledigt på fredagen så på torsdagen efter jobbet åkte jag till Östersund, väntade tills Oskar slutade och sen åkte vi vidare mot Stockholm med stopp i Söderhamn där vi stannade och åt på donken (seriöst har blivit sjukt mycket donkenmat på sistone!! Inte ok). Kom till Stockholm runt klockan 23-00 typ och då hoppade vi rätt ner i sängen och sov.


På fredagen gick vi upp i hyfsad tid och åkte runt och kollade på bilar typ heeeela dagen haha. På kvällen gick vi på Oscarsrevyn på Oscarsteatern! Väldigt bra faktiskt! Var med Robert Gustavsson, vanna Rosenberg osvosvosv. Efter det tåg vi "pendeltåget" hem och sov tror jag!

På lördagen åkte jag, Oskar och Oskars pappa Andreas till en bilaffär igen där Oskar köpte en ny bil. "Hem" igen och sen bar det iväg till Mall of Scandinavia och jäääklar vad stort det var! Hann inte ens fatta hur många butiker det fanns. Alldeles för stort för min smak faktiskt, tycker all tid går åt till att leta affärer när det är så stort. Åt där iallafall och shoppade litegrann. Sedan hem igen för att göra oss redo för the kväll! Åt på någon restaurang på Södermalm som hette... Dollys..? Kanske? Iallafall, åt en sjukt god oxfilé! Sen hem igen! Grejade på lite hemma, kolla lite tv och sen sov vi!

På söndagen var vi till Maries ena barn Jerry + hans barn Adrian! Så himla söt! Sen åkte jag och Oskar hemåt igen med stopp i Uppsala på pizza hut, och i Söderhamn för att hämta Oskars körkort som han ju förlorade för ett tag sedan 😅

Sammanfattat en väldigt bra helg ❤️


Kommentera här: