18-årskalas och sommarjobb

Hejsan! Nu var det 8 dagar sedan jag skrev sist och det har faktiskt hänt rätt mycket sedan dess!

I tisdags kom mina plastsystrar hit med sina små bebisar Oliver och Celina, så har gosat med dom hela veckan! I tisdags på eftermiddagen var jag på introduktionsmöte för sommarjobbet (lovskola) i 4 timmar. I torsdags åkte jag in till stan för att hänga med mamma och bröderna. Jag köpte present till anton och victor, Oskar kom en sväng och vi åt mat alla tillsammans och sen åkte Oskar hem, jag skrev massa teorigrejer åt anton och victor som ska ta körkort snart!!! Sen sov vi.

På fredagen vaknade vi, A och V gick på skolan, Oskar kom till mig vid lunch och vi gick och åt lunchbuffé på Shanghai wok med mamma och Jonas! Sen åkte jag och Oskar på donken ute på Lillänge och köpte glass haha. Sen åkte Oskar till flygplatsen för att flyga mot Stockholm och jag, mamma, anton och Victor åkte hem mot järpen! Skjutsade mamma och moster till morbror som hade massa folk där 😬 På lördagen firade vi Anton och Victor som fyllde 18 år! Galet. Patrice, Jonas, Patricia, Amanda och Vanessa (och Maria och pappa) var också här.

Igår var det superfint väder hela dagen så jag var ute och gjorde massa saker. Bland annat tvättade jag Oskars och pappas bil haha. På kvällen kom Oskar hem från Stockholm och vi spelade kort och så vidare.

Idag var första dagen på sommarjobbet och OJ vad ANNORLUNDA det var jämfört med vanlig skola!! Haha. Jag och mitt gäng på 5 "ungdomar" höll i lite aktiviteter och jag har faktiskt spelat fotboll typ hela dagen! SJUKT kul var det, framför allt så himla roligt att se alla barnen och hur kul de verkade ha! Spelade även basket och insåg hur svårt det är! 😱 efter "lektionerna" hade vi planering och möte ute i solen. Sen gick vi in och jag träffade bästa JONTE för första gången på sååå himla länge!! Så vi bestämde att vi ska hitta på något i sommar!

Nu ska jag laga mat, hörs hej!

Orkar ej vända







Kommentera här: