Båtmys och grillmys

Hej! Nu i helgen som var så var jag och Oskar i stan och greja lite. I fredags handlade vi och åt tacos i lägenheten, sen kom anton dit också. 

I lördags åt OCH fikade vi på törners, gick lite på stan, sen åkte vi till Oskars farfar Kalle i Fåker (fast han var inte där). Vi spelade kort i båten, sen somnade vi där och sov till klockan 8 på söndagen haha. På lördagen badade vi i bassängen (lyx) och sen på dagen någon gång åkte vi och åt frukost på donken, sen åkte vi hem till mig i Järpen x)

Den här veckan har jag jobbat varje dag men idag var lite extra kul! Var med vårt ena gäng och grillade, fiskade osv på Tossön! Det var jättemysigt. Tråkigt bara att vi inte kommer träffa dom igen :( nu ska jag ringa min pojkvän som är sur för att jag inte svarar när han ringer (puss Oskar).








Kommentera här: