26 dagar sedan sist

helt jäkla otroligt!!!! Jaja, händer så himla mycket i mitt liv nu fast samtidigt ingenting så varken har tid att blogga eller har något att skriva om 😂 vet ej hur det går ihop. Iallafall, förrförra helgen var jag i Vemdalen med massa kompisar på vårforum! Det var aaaskul men orkar inte gå in mer på det. Åkte dit på fredagen och hem på söndagen iallafall.

Helgen som var nyss fick jag träffa mina fina syskonbarn för första gången, Oliver (Amandas) och Celina (Pyttis)! Åh vad söta dom var!!! Ville bara rymma iväg med en under vardera arm B-)

Nu till helgen ska familjen åka till Juniskär på 50-årsfest till min faster Carina! Så dit kommer släkten på papps sida, ska bli mysigt! Jobbar ju bara måndag-onsdag denna vecka också!! Ska kanske på dans på torsdag men får se hur det blir med det, kan inte dansa pardans 😂

Har förresten börjat komma in i gymmandet nu igen och är aspepp på att gymma typ varje dag. Lägger sig väl snart.

Och sist men inte minst, har beställt sjuuuuuuuuukt mycket grejer senaste månaden! Flera tusen har jag lagt. Mobilskal, kläder, skönhetsgrejer osvosvosv 😂

Jaja nu orkar jag inte skriva mer. PS Oskar är bäst ❤️ DS

Stor säng till stor kille!



Kommentera här: