50-årskalas

Hejsan! Denna vecka var ju kortvecka på jobbet (fick förlängt heltidsvikariat förresten!) så jobbade bara mån-ons eftersom det var Kristi himmelfärds på torsdagen och klämdag på fredagen så skolan var ju inte öppen. På torsdagen (igår) åkte iallafall jag och Oskar in till stan och shoppade! Det var mycket trevligt! Så himla fint väder också så det var bara skönt att gå på stan, dock inte så mycket folk ute eftersom det var just Kristi himmelfärds. De flesta butikerna hade ändå öppet till 16 vilket var bra! Seriöst på en månad har jag shopppat kläder och skönhetsgrejer för över 6000! På tooook för mycket, orkar inte ens... Jaja, ska ta och rensa garderoben på kläder och sälja igen (kommer inte hända). Iallafall, sen åkte vi på donken och åt, åkte till Oskars jobb och han balanserade lite däck haha, sen åkte vi hem till moi. Spelade säkert lite kort, sen kollade vi på en man som heter Ove! Hade ju redan sett den men pappa och Maria skulle se den så då tittade vi och Victor också.

Imorse kl 5 åkte Oskar till Söderhamn och jag sov vidare, sen vid 10:30-11 någon gång åkte jag, pappa, Maria och Victor till stan. Victor klippte sig, vi hämtade upp Anton och sen bar det iväg till Sundsvall! Här är vi nu, hos farmor. Ska på 50-årsfest till min faster Carina i Juniskär imorgon! Hela släkten på pappas sida kommer vara där så det blir kuuuul!





Kommentera här: