M A L L I S

Hallå där alla vänninor!

Igår åkte jag och Mathilda äntligen till Mallorca! Bilade från järpen till Vaernes för första gången själva, men det gick bra! Var en rondell i Norge som vi inte visste vart vi skulle i och det stod inga skyltar så jag åkte tre varv i den 😂 sen åkte vi ut en väg och det var fel så då fick vi åka tillbaka och ta ett fjärde... Haha jaja vi hittade till parkeringen tillslut iallafall ☺️

Hotellet är iallafall SUPERFINT!!!! Vi har ett rum med två våningar. Där nere är det vardagsrum/matplats, kök och balkong och uppe är det ett stort sovrum med dubbelsäng, Walk-in-closet och toalett! Så vi blev verkligen positivt överraskade av hotellet! Sen tänkte iallafall jag att Cala d'or skulle vara väldigt litet men det finns verkligen SJUKT mycket grejer här ju! Små "nöjesparker" med typ hoppborg och mini-bungeejump lite här och var, massa små klädaffärer (såna som brukar finnas utomlands) och massamassamassa restauranger, fik, glasserior osv. Stranden cala gran som är 200 meter från där vi bor har dessutom turkost vatten!!!! Alltså det är så fint!



Poolområdet från balkongen

Köpte dessa från taxfreen också, så JÄVLA GOOOOOOOD!!!! Och denna gången var jag duktig och tog endast 50 ml EDP(+50 ml body lotion), trots att det här verkligen är den godaste parfymen jag luktat på. Mycket bättre än flowerbomb enligt mig!


Kommentera här: