...

Haha ja, nu kom jag ihåg bloggen igen. Det går trögt här! Har så HIMLAHIMLA mycket att göra hela tiden känns det som!! Är verkligen upptagen VARJE helg, på vardagarna jobbar jag, ibland kommer jag hem 18:30, och på kvällarna går jag en jäkla massa och kollar ikapp serier jag missat osv. Sen läggdags typ 22. 😅

Har iallafall gjort massor sedan sist. Varit hos farmor i Sundsvall med Oskar och pappa, varit hos mamma och Jonas i Kälarne med oskar, umgåtts med plastsystrarna och deras barn när dom varit hemma, hängt med Mattias, hängt med Bella, tog en liten spontan promenad på över en mil med Mathilda. Även tränat.

I helgen ska jag till Söderhamn och hälsa på Oskars familj och kompisar, det ska bli supermysigt faktiskt. Ser fram emot det. Ska äta specialfrukost hos hans mamma (satan vad han skrytigt om den!) och åka på julmarknad. Jag är förresten inne på en nyttig månad nu, har inte ens ätit godis på helger (😭).

Iallafall, helgen efter denna så ska jag på julafterwork. Emil Assergård kommer till lilla järpen!! Så det är partaj i Röjsmohallen.

Helgen efter den så är det julfest för kommunanställda på holiday club, så dit ska man ju såklart! Ska bli så sjukt kul att "festa" med kollegorna! Bästa jobbet!!

Nu orkar jag Inte skriva mer..

Kommentera här: