Födelsedagspartaj och tjejmys

Några fula bilder men jaja!Hello there darlings!

Förra helgen var jag på födelsedagspartaj med några brudar för Bella som fyllde 21! Det var Bella, jag, Fanni, Mathilda och Klara! Började kvällen hos Bella med lite "förfest", sedan fick vi (alla förutom klara) skjuts av Ted in till Åre där vi drog på broken och fick 4 barstolar (och det var proppfullt där i övrigt!!!!!). Satt där och myste på, var nån kille som beställde massa redbull vodka åt oss så jag hade 4 st orörda framför mig tillslut (he didn't get the hint). Vid 2 började vi röra oss hemåt igen! På lördagen åkte jag och Oskar till hans farfar i Fåker och myste på. Spelade bingo, kort och plockade granris på gården! Det var mysigt.

Veckan rullade på som vanligt, hade öppning och stängning på fritids och lalala.

Denna helg bjöd jag in Bella och Mathilda till mig på tjejkväll! Vi började med stt spela lite kort i vanlig ordning, sen badade vi lite bubbelpool ute på verandan och sen in i värmen och käkade toast och kollade på skräckfilm! Sen somnade vi.


Nu till helgen är det ju HALLOWEEN!! Men jag och Oskar ska åka till mamma i Kälarne och hälsa på! Det var ett tag sedan jag träffade henne nu, 2,5 månad sedan närmare bestämt tror jag! Så det blir mys, även fast jag gärna hade gått ut på halloween. Det var faktiskt dagen innan halloween förra året som jag och Oskar träffades första gången! 😄

Kommentera här: