Mys med Oskar och hans familj

Alltså.. mina dagar rullar verkligen på fort som tusan! Glömmer bort min blogg och känns som jag har mycket att göra varje dag.

Förra helgen (på fredagen) hämtade Oskar mig i järpen efter jobbet. Vi åkte först in till stan och åt en romantisk middag på donken, sen åkte vi vidare mot Fåker där även hans mamma och syster var och hälsade på över helgen (Oskars farfar + hans... gumma bor där). Spelade kort och myste på.

På lördagen åkte jag, Oskar, hans mamma Helena och hans syster Ida in till stan. Först på Oskars jobb och tittade (dom hade inte varit där förut eftersom dom bor i Söderhamn) och sen stannade Oskar kvar för att byta fälgar på Idas bil och jag, ida och Helena åkte till lillänge. Kollade skor och shoppade lite kläder, sen drog vi mot hans jobb igen och hämtade upp honom, och sen mot Arctura och kollade på utsikten.

Sen åkte ida och Helena till Fåker igen och jag och Oskar åkte på Ica maxi och handlade mat inför kvällen. Sen till Fåker. Spelade kort, åt mat, när det började bli mörkt åkte jag ida och Oskar ut med båt och la nät. Kallt och blåsigt var det, men mysigt! Sen in igen och spelade mer kort säkert haha.

På söndagen åkte vi ut och tog upp näten, rensade fisk och ja... det var typ det! Åkte hem runt kl 15. Tycker verkligen om hela hans familj, så himla mysiga och trevliga!


Nu i veckan har jag jobbat, kört trappintervaller av dess like (ca 2000 trappsteg, jobbigt som fan), tränat ännu mer, jobbat ännu mer och sen tränat igen.

I fredags åkte jag, Bella och Mathilda in till stan efter jobbet och shoppade! Åt middag ute också, sen till lägenheten och chillade ett tag och sedan åkte vi till Oskars jobb för att hämta honom från personalfest. Han var såklart skitfull och odräglig 😬😅😂

Nu ska jag sova, hade!

Kommentera här: